Kuhinjski
monitor

Nov napreden način poslovanja v restavracijah je uvedba kuhinjskega monitorja, ki zamenja nepotrebno nošenje ali tiskanje listkov za kuharje.

Kupi zdaj

Kuhinjski monitor

Da. Pri nas dobite vse v paketu. Lahko pa tudi samo program. Izbira je vaša.

 

In še nekaj.
Prve 3 mesece imate 50% ZAČETNI BONUS.

Svež pristop poslovanju

Uvedba kuhinjskega monitorja
je korak v pravo smer.

  • Pregled naročil v čakalni vrsti
  • Pregled naročil v fazi priprave
  • Skrajšan čas postrežbe (15%)
  • Informacije o porabi časa za sprejem
  • Informacije o potrebnem času izdelave
  • Potreben čas za izdajo naročila

MikroPos kuhinjski monitor

Nov način poslovanja v restavracijah je uvedba kuhinjskega monitorja. Le ta zamenja nošenje ali tiskanje listkov za kuharje. Prednost kuhinjskega monitorja je v tem, da zaposleni v kuhinji lahko iz različnih zornih kotov vidijo naročila v čakalni vrsti, naročila, ki so v fazi priprave, druga opcija pa je tudi, da ima vsak oddelek svoj kuhinjski monitor (kuhar, priprava, izdaja…).

Ker je sistem zelo enostaven in prilagojen hitrejšemu delu, se bo čas od naročila natakarja do postrežbe skrajšal in to za kar 15%. Kuhinjski monitor pa vam bo dal tudi informacijo o porabi časa za sprejem, izdelavo in izdajo naročila, kar je za organizatorja (vodjo) zelo koristen podatek.

Kako deluje kuhinjski monitor?

Kuhinjski monitor deluje v sklopu našega programskega paketa mikroPOS gostinstvo in ko natakar pri mizi naroči (ali blagajni), se nam artikli, ki smo jih določili, prikažejo na kuhinjskem monitorju. Od tega trenutka začne teči čas za pripravo, le tega pa kuhar lahko spremlja in v primeru, da pride do zamude pri pripravi, nas kuhinjski monitor opozori na to. Ko kuhar opravi pripravo in postavi izdelek v izdelavo, to označi z gumbom »sprejmi« (s pomočjo mini tipkovnice) in od tega trenutka teče nov čas, to je čas za izdelavo. Ponovno nas kuhinjski monitor opozarja na čas za izdelavo in v primeru zamude, se tudi takrat obarva.
V času izdelave (ko kuhar sprejme naročilo), se mu na levi strani izpiše seznam kaj ima trenutno v izdelavi. Kot nadgradnja kuhinjskega monitorja, je tudi monitor za osebje v pripravi, kar pomeni, da priprava lahko ima svoj monitor in spremlja kaj trenutno kuhar ima v izdelavi. S tem tudi priprava lahko pripravi ostale jedi, ki sodijo h glavni jedi.

Kaj pridobi stranka s kuhinjskim monitorjem ?

Govorimo lahko o večdimenzionalni pridobitvi. To pomeni, da so na boljšem vodja obrata (lastnik), saj s tem doseže večjo kvaliteto svoje restavracije, kajti hitra postrežba je danes prav tako ključnega pomena, na boljšem je tudi osebje, saj se izognejo prekomernemu vpitju eden čez drugega, izognejo se izgubi lističev, dogaja pa se tudi, da pri tiskanju lističev pride do napake tiskalnika, napačno odreže, zmanjka papirja, osebje ni pozorno in z mokro ali naoljeno roko prime listek in vsebina z njega enostavno zgine. Na koncu te verige pa je stranka, ki je naročila izdelek in ga čaka. Če se pogovarjamo, da nam v restavracijo pride nekdo, ki ima samo 30 minut časa za malico, od tega porabi 10 minut za pot, mu ostane le 20 minut za naročilo ter da malico »v miru« poje.

Potrebuje stranka kakšno opremo za nadgradnjo s kuhinjskim monitorjem ?

Seveda, za delovanje kuhinjskega monitorja potrebujemo računalnik, opremljen z Windows operacijskim sistemom, le tega pa nato zvežemo na večji monitor ali TV, stvar odločitve je na strani naročnika, vendar večja kot je kuhinja in manj kot je enot (kuhinjskih monitorjev) v kuhinji, večji mora biti ekran, da je branje iz različnih zornih kotov lažje. Naj omenimo še, da kuhinjski monitor deluje na osnovi našega program mikroPOS gostinstvo, mi pa stranki pripravimo vse, od blagajne oz. programa, do vnosa artiklov, cen in na koncu še priprava kuhinjskega monitorja in skupaj z vodjo pripravimo čase priprave in izdelave.

Je uporaba aplikacije za delo s kuhinjskim monitorjem zahtevna ?

Nekako smo se pri razvoju celotnega programskega paketa (mikroPOS in mikroPOS kuhinjski monitor) zelo osredotočali na to, da mora biti uporaba vsakega dela program enostavna in hkrati uporabna in razumljiva, tudi za starejše generacije in tudi za tiste, ki se prvič srečujejo s tovrstno dejavnostjo.
Naše podjetje ni usmerjeno samo v prodajo temveč nam zelo pomeni, da lahko vsaki naši stranki svetujemo kaj je smiselno, kaj ji priporočamo in kaj odsvetujemo. Velik poudarek dajemo na zadovoljstvu naših strank. Na naši spletni strani www.mikroPOS.si pa si stranke lahko ogledajo izgled kuhinjskega monitorja ter delovanje celotnega POS sistema.

Ali si lahko stranka s pomočjo podatkov pomaga pri analizi dela v kuhinji ?

Točno tako, vodja obrata na podlagi podatkov lahko primerja čase izdelave oz. postrežbe v določenih urah in dnevih ter tako lažje in hitreje organizira zaposlene v kuhinji. Pomembno je omeniti, da vodja obrata lahko spremlja čase izdelave vsakega artikla posebej in če ugotovi odstopanja, lahko svojo kuhinjo organizira na drugačen način.

Kako je z vzdrževanjem in pa tudi z nudenjem pomoči v primeru okvare ?

Kot omenjeno, naše podjetje daje velik poudarek na zadovoljstvu naših strank in to potrjujemo z našo odlično ekipo podpore, ki je vedno dosegljiva in v primeru intervencije se organiziramo v hitrem času, lahko rečem da delujemo kot reševalna ekipa. Ključen pomen dobrega sistema je dobra komunikacija in da stranki damo občutek, da v vsakem primeru niso sami, temveč imajo ekipo, ki ji bo nudila podporo v danem trenutku.

Lahko stranki svetujete glede odločitve za nakup kuhinjskega monitorja ?

Prav vsak nas lahko pokliče na 08/33 00 000 ali posreduje vprašanje na komerciala@mikropos.si in z veseljem opravimo predstavitev in prikažemo prednosti ter kaj bi jim zamenjava oz. uvedba doprinesla. Vsak, ki nekaj da na ugled svoje restavracije in na to, da bo njihova stranka zadovoljna, ko bo zapustila njihovo restavracijo in se naslednjič vrnila, ne bo odlašal in premleval ali je smiselna uvedba kuhinjskega monitorja ampak bo to opravil kar se da hitro. To zagotavljamo, saj imamo statistične podatke iz tujine, ki kuhinjski monitor že uporabljajo ter tudi podatke iz Slovenije, kjer se je uvedba kuhinjskega monitorja pokazala kot dobra investicija.

Podpora


V poslovnem svetu in določenih situacijah je strankam pomembna odzivnost in dostopnost podpore. V našem podjetju vam zagotavljamo, da je naša podpora v odlični formi in ne samo da smo dosegljivi, ampak tudi neodgovorjene klice vrnemo še v istem dnevu.

Prilagodljiva cena


Na trgu je kar nekaj konkurence, nekateri so med dražjimi, drugi spet imajo zelo nizke cene. Našim strankam zagotavljamo, da za ceno, ki jo plačajo, dobijo kvalitetno opravljeno storitev.

Svetovanje


Zavedamo se, da danes ni samo cilj prodati produkt ali storitev, temveč je zelo pomembno, da se strankam ponudi celovita podpora, ne samo v tehničnem smislu ampak tudi kot svetovanje kaj je dobro in na kaj je potrebno paziti.

Nakup ali najem

V našem podjetju vam lahko ponudimo davčno blagajno v odkup ali najem. To pomeni, da se sami lahko odločite ali bi blagajno raje kupili ali pa celoten komplet najeli in tako se tudi razbremenili vzdrževanja opreme v prihodnosti. Nakup celotnega kompleta davčne blagajne je možen tudi na obroke.

Davčna blagajna

Davčne blagajne namenjene csem vrstam storitev, ki so varne, zanesljive, cenovno ugodne in za katere v celoti poskrbimo mi. Na vas je da se osredotočite na svoj posel, za brezhibno delovanje blagajne poskrbimo mi.

Več informacij

Daljinsko naročanje

Daljinsko naročanje

Pri nas lahko dobite tudi povezan sistem daljinskega naročanja z vašo davčno blagajno. Ta sistem omogoča, da natakar pri vsaki mizi lahko zbere naročila in jih odda ali natakarju v pripravo ali v kuhinjo.

Več informacij

  • MikroPOS uporabljamo že nekaj let in vedno so nam na voljo, kar pa jih odlikuje, je pa njihova odzivnost in prijaznost
    RenataRenata, Klopčič d.o.o.
  • Kot dolgoletni uporabniki gostinskih blagajn (programov), smo se po raziskavi ponudnikov na trgu davčnih blagajn soglasno odločili za mikroPOS. Prepričala nas je enostavna uporaba, vodenje in pregled poslovanja na daljavo pa tudi kompatibilnost z računovodskimi programi. Zelo pa izstopa tudi hitra podpora, ki je vedno na razpolago in konkurenčne cene njihovih produktov.
    Janez JanRestavracija Gregori
  • Z vašim programom in servisom smo zelo zadovoljni. Hitra odzivnost in preprostost upravljanja, kar je definitivno velika odlika, saj tudi nam, ki smo starejša generacija, nudi hitro in preprosto dojemanje. Skratka, super ste!!!
    RobertTaverna POLC, Koper