MikroPOS
Samopostrežna blagajna

MikroPOS samopostrežna blagajna, inovativna, hitra in kupcem prijazna postrežba.

Kupi zdaj

Samopostrežna blagajna

Da. Pri nas dobite vse v paketu. Lahko pa tudi samo program. Izbira je vaša.

 

In še nekaj.
Prve 3 mesece imate 50% ZAČETNI BONUS.

Prednost uporabe

MikroPOS samopostrežna blagajna prinaša
revolucijo v gostinskih panogah.

Gostje si želijo udobje in to pomeni, da lahko naročijo po svojih željah, brez da bi komunicirali z osebjem.

  • Zmanjšanje čakalnih vrst
  • Hitrejši čas naročila
  • Ukinjanje konfliktov s kupci
  • Povečanje zadovoljstva kupcev
  • Povečanje naročil
  • Povečanje prodaje
  • Bolj zadovoljno osebje
  • Dodatna naročila
  • Bolj pogosti ponovni obiski
  • Enostaven marketing

Samopostrežne blagajne so leta 2004 začele spreminjati celotno letalsko industrijo. Tradicionalen način prijav k pultu povzroča dolge čakalne vrste, nezadovoljne stranke in visoke delovne stroške. 80% potnikov, ki pogosto letijo, se je do leta 2012 prijavilo preko samopostrežne blagajne, kar je 20% manj, kot pred osmimi leti.

Dajmo hitro prevrteti v leto 2018. Samopostrežni kioski se z izjemno hitrostjo širijo v skoraj vsako industrijo, vključno z prehrambeno. Od klasičnih restavracijah z hitro hrano do vaših najljubših podjetniških verig, lastniki preoblikujejo njihovo različico naročil, da lahko implementirajo samopostrežne blagajne, namizno ali daljinsko naročanje. Gostje si predvsem želijo udobje in v restavracijskem okolju to pomeni da lahko naročijo po svojih željah, brez da bi komunicirali z osebjem.

Ko pogledamo nazaj na predhodne izkušnje naročanj v restavracijah, sega preko enotne prodajne točke terminalov. Proces naročanja in plačila bi moral uporabljat pristop “omni-channel” (vrsta strategije ki jo uporabljajo organizacije za izboljšanje uporabniške izkušnje neglede na način naročanja), kot so POS terminali, namizno ali daljinsko naročanje, samopostrežno ali naročanje preko spleta. Medtem ko so nekatere restavracije mnenja da bodo lahko preživele brez samopostrežnega terminala, najnovejši trendi opisani v naslednjih odstavkih menijo drugače.

1. Hitrejša postrežba

Ena izmed pomembnih stvari v vsakem podjetništvu je hitrost postrežbe, zlasti ko želimo da so naši gostje zadovoljni. V letalski industriji se je čas postrežbe zmanjšal za 60 sekund, takoj po vključitvi samopostrežnih blagajn. Ko govorimo o hitri postrežbi, podatki v Appetize-u kažejo da z vključitvijo samopostrežnih blagajn zmanjšamo skupni čas naročanj za skoraj 40%.
V tem področju, skupni čas naročanja se začne tega trenutka ko stranka začne proces naročanja (s pomočjo delavca) , in traja vse dokler naročilo ni pripravljeno za prevzem ali dostavljeno na mizo. Poleg tega, McDonald’s je naredil študijo ki je pokazala da so kioski v restavracijah z hitro hrano zmanjšali čas postrežbe za skoraj 7 sekund, ki je posledično zvišalo delež na potencialnem tržišču, za en ali tri procenta. Dejstvo dokazuje, da samopostrežne blagajne znižajo nesoglasje in čas znotraj postopka naročanja.

2. Porast naročil in prodaje

Samopostrežni kioski zvišajo število naročil ki rezultira k večji prodaji. Med tisoč let in digitalni dobi mobilnih aplikacij, tradicionalen način naročanja na katerega smo navajeni je postal staromoden/zastarel. Ko se gost ne rabi soočat z osebjem ena na ena, se počutijo bolj svobodne in tudi naročijo več. Študija ki meri prodajo s pomočjo samopostrežni blagajn zoper blagajnam z osebjem, ne samo da se povečal učinek prodaje, ampak se je tudi zvišalo število naročil v povprečju za 21% z 1.4x povečanja prodanih izdelkov (kot so priloge, dodatki, pijače,…).

3. Večja nadgradnja prodaje in prilagajanja uporabnikom

Rezultat zadovoljnosti brez interakcije z osebjem nista edini razlog za porast v naročilih in prodaji, ampak tudi kombinacija naročil, inituativneg prilagajanja uporabnikom in seveda sprememba načina naročanja. Samopostrežne blagajne nikoli ne pozabijo na prodajo dodatnih artiklov, posledično gostje kupijo ekstra pijačo, ali vzamejo sladico za katero niso vedeli da jo želijo. Restavracije so opazile soodvisnost v večjih naročil z strani gostov ki so dodali dodatne sestavine k naročilu. V temu primeru, običajni dodatki kot so čebula, smetana, nacho sir, ki stanejo od 0,30 – 0,70 €, so se začeli bolj prodajati ob promociji na samopostrežnim blagajnam. McDonald’s je opazil 20% porast v prodaji pijač, ko so bile promovirane na ekranu. Bolj enostavno od tega ne more biti.
Ko je osebje osredotočeno na oddajo naročil v kuhinjo, se zgodi da zelo pogosto pozabijo vprašati preprosta vprašanja. Če je ponujeno na ekranu blagajne ali dejansko na POS terminalu, subtilen opomin istočasno spodbuja gostje da vzamejo tisti dodaten artikel in osebje da postavijo vprašanje.

Podpora


V poslovnem svetu in določenih situacijah je strankam pomembna odzivnost in dostopnost podpore. V našem podjetju vam zagotavljamo, da je naša podpora v odlični formi in ne samo da smo dosegljivi, ampak tudi neodgovorjene klice vrnemo še v istem dnevu.

Prilagodljiva cena


Na trgu je kar nekaj konkurence, nekateri so med dražjimi, drugi spet imajo zelo nizke cene. Našim strankam zagotavljamo, da za ceno, ki jo plačajo, dobijo kvalitetno opravljeno storitev.

Svetovanje


Zavedamo se, da danes ni samo cilj prodati produkt ali storitev, temveč je zelo pomembno, da se strankam ponudi celovita podpora, ne samo v tehničnem smislu ampak tudi kot svetovanje kaj je dobro in na kaj je potrebno paziti.

Nakup ali najem

V našem podjetju vam lahko ponudimo davčno blagajno v odkup ali najem. To pomeni, da se sami lahko odločite ali bi blagajno raje kupili ali pa celoten komplet najeli in tako se tudi razbremenili vzdrževanja opreme v prihodnosti. Nakup celotnega kompleta davčne blagajne je možen tudi na obroke.

Davčna blagajna

Davčne blagajne namenjene csem vrstam storitev, ki so varne, zanesljive, cenovno ugodne in za katere v celoti poskrbimo mi. Na vas je da se osredotočite na svoj posel, za brezhibno delovanje blagajne poskrbimo mi.

Več informacij

Kuhinjski monitor

Kuhinjski monitor

Nov način poslovanja v restavracijah je uvedba kuhinjskega monitorja. Le ta zamenja nošenje ali tiskanje listkov za kuharje. Ker je sistem zelo enostaven in prilagojen hitrejšemu delu, se bo čas od naročila natakarja do postrežbe skrajšal in to za kar 15%.

Več informacij

  • Kot dolgoletni uporabniki gostinskih blagajn (programov), smo se po raziskavi ponudnikov na trgu davčnih blagajn soglasno odločili za mikroPOS. Prepričala nas je enostavna uporaba, vodenje in pregled poslovanja na daljavo pa tudi kompatibilnost z računovodskimi programi. Zelo pa izstopa tudi hitra podpora, ki je vedno na razpolago in konkurenčne cene njihovih produktov.
    Janez JanRestavracija Gregori
  • Z vašim programom in servisom smo zelo zadovoljni. Hitra odzivnost in preprostost upravljanja, kar je definitivno velika odlika, saj tudi nam, ki smo starejša generacija, nudi hitro in preprosto dojemanje. Skratka, super ste!!!
    RobertTaverna POLC, Koper
  • MikroPOS uporabljamo že nekaj let in vedno so nam na voljo, kar pa jih odlikuje, je pa njihova odzivnost in prijaznost
    RenataRenata, Klopčič d.o.o.