Kako do davčne blagajne, kaj potrebujem, na koga se obrniti?
Nakup oz. najem davčne blagajne danes zahteva malo več podatkov in dela, saj se je uvedel nov sistem davčnih blagajn z letom 2016. To leto nam je prineslo obvezno davčno potrjevanje računov za poslovanje z gotovino, kamor spadajo tudi plačila s karticami, plačila po povzetju, plačila z vrednostnimi boni, skratka vse kar ni direktno nakazilo na transakcijski račun.
Koraki do vaše davčne blagajne:
- Odločite se ali boste komplet davčne blagajne:
- Kupili
- Najeli
- imate računalniško opremo že kupljeno
- Kontaktirajte naše podjetje in sicer na telefon 08/33 00 000 in pripravili vam bomo ponudbo, ki bo za vas najbolj optimalna, svetovali vam bomo kaj potrebujete in česa ne
- Ko potrdite ponudbo pripravite seznam prodajnih artiklov s cenami
V excel datoteki, pripravite seznam vaše artikle tako, da v prvi stolpec vnesete naziv artikla, v drug stolpec vnesete skupino v katero artikel spada, v zadnji tretji stolpec pa vnesete ceno za stranko. Primer:
Naziv artikla | Naziv skupine | Cena za stranko |
Kava | Topli napitek | 1 |
Kava z mlekom | Topli napitek | 1,2 |
Radenska 0,1L | Brezalkoholne pijače | 0,4 |
Sok steklenica 0,2L | Brezalkoholne pijače | 1,8 |
- Ko končate z artikli nam le to pošljite na info@skupinaCOMP.si
- Vaš računovodja vam lahko odda elektronski obrazec na edavkih in pridobi digitalno potrdilo za davčno blagajno (DPR). Ko računovodski servis pridobi podatke o digitalnem potrdilo, nam sporočite referenčno številko in geslo, certifikat pa prevzamemo mi v vašem imenu (pazite, da ga računovodski servis ne prevzame ali vi, ker je prevzem možen samo enkrat)
- V vaši najemni pogodbi se nahajajo tudi podatki o vašem poslovnem prostoru in sicer potrebujemo naslednje podatke:
- Katastrsko številko občine
- Številko stavbe
- Številko dela stavbe
- Naziv vašega lokala/prostora
- Naslov, kjer se bo ta dejavnost izvajala (če je različen od sedeža podjetja)
Če ste lastnik poslovnega prostora, te podatke pridobite iz GURSa ali pa se lahko tudi posvetujete z nami in skupaj poiščemo te podatke
- Po prejemu vsega kar smo navedli, vam pripravimo blagajno, registriramo vašo blagajno pri FURSu in z naše strani dobite še interni akt za davčno potrjevanje računov
- Interni akt mora biti podpisan ter hranjen v samem objektu kjer se dejavnost opravlja
- Zelena nalepka, ki je predpisana s strani FURSa, vam jo zagotovimo mi, le ta pa mora biti nalepljena na vidnem mestu.
- Blagajno vam ob dogovorjenem datumu in uri dostavimo in montiramo ter izvedemo izobraževanje. Na vašo željo oz. na skupen dogovor, pa vam lahko celoten komplet tudi pošljemo s pomočjo pošte.