Blog

Kako do davčne blagajne, kaj potrebujem, na koga se obrniti?
11. oktobra, 2019 mikroPOS

Kako do davčne blagajne, kaj potrebujem, na koga se obrniti?

Nakup oz. najem davčne blagajne danes zahteva malo več podatkov in dela, saj se je uvedel nov sistem davčnih blagajn z letom 2016. To leto nam je prineslo obvezno davčno potrjevanje računov za poslovanje z gotovino, kamor spadajo tudi plačila s karticami, plačila po povzetju, plačila z vrednostnimi boni, skratka vse kar ni direktno nakazilo na transakcijski račun.

Koraki do vaše davčne blagajne:

 

  1. Odločite se ali boste komplet davčne blagajne:
    1. Kupili
    2. Najeli
    3. imate računalniško opremo že kupljeno

 

  1. Kontaktirajte naše podjetje in sicer na telefon 08/33 00 000 in pripravili vam bomo ponudbo, ki bo za vas najbolj optimalna, svetovali vam bomo kaj potrebujete in česa ne

 

  1. Ko potrdite ponudbo pripravite seznam prodajnih artiklov s cenami

V excel datoteki, pripravite seznam vaše artikle tako, da v prvi stolpec vnesete naziv artikla, v drug stolpec vnesete skupino v katero artikel spada, v zadnji tretji stolpec pa vnesete ceno za stranko. Primer:

 

Naziv artikla Naziv skupine Cena za stranko
Kava Topli napitek 1
Kava z mlekom Topli napitek 1,2
Radenska 0,1L Brezalkoholne pijače 0,4
Sok steklenica 0,2L Brezalkoholne pijače 1,8

 

  1. Ko končate z artikli nam le to pošljite na info@skupinaCOMP.si

 

  1. Vaš računovodja vam lahko odda elektronski obrazec na edavkih in pridobi digitalno potrdilo za davčno blagajno (DPR). Ko računovodski servis pridobi podatke o digitalnem potrdilo, nam sporočite referenčno številko in geslo, certifikat pa prevzamemo mi v vašem imenu (pazite, da ga računovodski servis ne prevzame ali vi, ker je prevzem možen samo enkrat)

 

  1. V vaši najemni pogodbi se nahajajo tudi podatki o vašem poslovnem prostoru in sicer potrebujemo naslednje podatke:
  • Katastrsko številko občine
  • Številko stavbe
  • Številko dela stavbe
  • Naziv vašega lokala/prostora
  • Naslov, kjer se bo ta dejavnost izvajala (če je različen od sedeža podjetja)

 

Če ste lastnik poslovnega prostora, te podatke pridobite iz GURSa ali pa se lahko tudi posvetujete z nami in skupaj poiščemo te podatke

 

  1. Po prejemu vsega kar smo navedli, vam pripravimo blagajno, registriramo vašo blagajno pri FURSu in z naše strani dobite še interni akt za davčno potrjevanje računov
  2. Interni akt mora biti podpisan ter hranjen v samem objektu kjer se dejavnost opravlja

 

  1. Zelena nalepka, ki je predpisana s strani FURSa, vam jo zagotovimo mi, le ta pa mora biti nalepljena na vidnem mestu.

 

  1. Blagajno vam ob dogovorjenem datumu in uri dostavimo in montiramo ter izvedemo izobraževanje. Na vašo željo oz. na skupen dogovor, pa vam lahko celoten komplet tudi pošljemo s pomočjo pošte.

 

Preberite med drugim

Kuhinjski monitor

Kuhinjski monitor

Nov način poslovanja v restavracijah je uvedba kuhinjskega monitorja, ki zamenja nošenje ali tiskanje listkov za kuharje. Sistem je enostaven in prilagojen hitrejšemu delu, ter čas od naročila do postrežbe se skrajša za 15%.

Več informacij


MikroPOSEL

MikroPOSEL vam omogoča hitro in enostavno ustvarjanje, pošiljanje ter spremljanje računov, predračunov in vseh ostalih poslovnih dogodkov, povezavo z banko, skladišno poslovanje, nabavo in analizo poslovanja.

Več informacij